کنگره بین المللی حضرت اباالفضل العباس در اصفهان برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 110
نویسنده : علی

 

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس ع وروز جانباز کنگره بین المللی حضرت ابوالفضل العباس ع با همکاری مسئولین مرا تو و با حضور  امیر سر تیپ چیت فروشان، امیر سرتیپ دوم جهادی کار کنان یکان های ارتش در منطقه اصفهان در تالار فرشچیان اصفهان بر گزار شد.
 در ابتدای مراسم از سرود نیمه شعبان که توسط رزم نواران مرا تو ساخته شده بود رونمایی شد. در ادامه مراسم امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی فرمانده مرا تو وارشد نظامی آجا در منطقه ضمن خیر مقدم به تمامی حضار و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و از عوامل اجرایی و دست اندرکاران مراسم تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه امیر سرتیپ چیت فروشان مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوصیات و ویژگی های شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: شهید صیاد شیرازی ولایت را می شناخت و با تقوای الهی که داشت به درجه رفیع شهادت مفتخر شد.
در پایان مراسم از تعداد 12 جانباز سرافراز شاغل و بازنشسته ارتش و سایرنیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حلقه های گل و اهداء هدایا تجلیل شد




:: برچسب‌ها: جانباز،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: